Endringer i DFØs sparretelefon

Du vil nå kunne velge enten mellom spørsmål om bærekraftige anskaffelser eller skytjenester. For andre spørsmål kan du benytte deg av et kontaktskjema.

Nye åpningstider

DFØs sparretelefon for offentlige anskaffelser endrer også åpningstider: Mandag til fredag, fra kl 09.00 til kl 12.00.

Kontaktskjema for spørsmål om regelverk

DFØs erfaring er at mange har spørsmål om regelverket for offentlige anskaffelser. Av praktiske årsaker må slike spørsmål fremover stilles via et nytt kontaktskjema. Fyll ut skjemaet, og deretter vil rette person i DFØ svare deg skriftlig eller per telefon.

Sparretelefonen og kontaktskjemaet er primært rettet mot offentlige oppdragsgivere, men spørsmål fra leverandører til offentlig sektor besvares så langt det er kapasitet.

Sparretelefonen gir som hovedregel ikke innspill eller råd til konsulenter, rådgivere eller advokater som tilbyr konsulenttjenester til offentlige oppdragsgivere eller deres leverandører. 

Publisert: 17. februar 2025

Kontakt

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.