Vi utsetter fysiske samlinger til 2021 og tilbyr i stedet en serie webinarer. Vi vil også holde en workshop for oppdragsgivere/virksomheter som vil gi praktisk veiledning gjennom en heldigital anskaffelse.
Webinarene henger sammen tematisk og det vil derfor være en fordel å følge hele serien.
Høstens workshop vil være den første i en planlagt serie som vi vil gjennomføre i tett samarbeid med systemleverandørene. På workshopen vil du kunne ta med deg en konkurranse og få praktisk veiledning i hvordan du gjennomfører en heldigital anskaffelse.
Innspill
På det første webinaret 16. september vil vi ta imot innspill og ønsker for tema til høstens siste webinar 15. desember, så her er det viktig å delta!
Dere er også velkommen til å ta kontakt med oss i forkant om dere har forslag til innledere, selv ønsker å dele noe fra eget digitaliseringsarbeid eller har andre ideer til tema dere tenker vi bør ta med.
Praktisk
Webinarene varer inntil 2 timer. For workshopen 26. november, legger vi opp til et lengre program. Vi komme tilbake til dette når endelig program er klart.
Høstens samlinger:
- 16. september - Kickoff - nettverk for digitale anskaffelser høsten 2020
- 24. september - Datakvalitet i anskaffelsesprosessen – Fra kunngjøring til faktura
- 15. oktober - Det digitale konkurransegrunnlaget
- 5. november - ESPD og e-Bevis forklart
- 26. november - Workshop: Digitale anskaffelser (kun for oppdragsgivere)
- 15. desember - Nettverkets ønsketema
Påmelding og program for samlingene vil legges ut på DFØs kurssider så snart de er klare.