Søkefunksjonen på nye Doffin skal bli bedre

DFØ har fått mange nyttige tilbakemeldinger på nye Doffin fra testbrukerne, og vi er veldig takknemlige for alle disse innspillene. Søk og brukeropplevelse er to områder som nå blir prioritert.

– Vi har sett nøye på tilbakemeldingene fra testbrukerne, og jobber nå med nye funksjoner og forbedringer som vil gjøre Doffin enda mer brukervennlig og effektiv, sier produkteier for Doffin, Charlotte Kolle.

Bedre søk- og filtreringsfunksjon

Et av hovedområdene brukerne har påpekt, er at søk- og filtrering kan bli bedre. DFØ prioriterer å forbedre dette.

– For det første skal søkene gi bedre og mer relevante treff. Det betyr at brukerne vil finne det de leter etter på en mer effektiv måte. I tillegg skal du kunne filtrere søket etter spesifikke kriterier.

Forbedrer  brukervennligheten 

Brukervennligheten på forsiden og søkesiden skal bli bedre. Vi har derfor engasjert en UX-designer som vil jobbe med å forbedre brukeropplevelsen av Doffin.

Vi ser fram til å introdusere disse forbedringene til våre brukere fram mot lansering.

Publisert: 21. april 2023

Kontakt

Ta kontakt om du har spørsmål om Doffin:

  • doffin [at] dfo.no (doffin[at]dfo[dot]no)

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.