DFØ har fått mange nyttige tilbakemeldinger på nye Doffin fra testbrukerne, og vi er veldig takknemlige for alle disse innspillene. Søk og brukeropplevelse er to områder som nå blir prioritert.
– Vi har sett nøye på tilbakemeldingene fra testbrukerne, og jobber nå med nye funksjoner og forbedringer som vil gjøre Doffin enda mer brukervennlig og effektiv, sier produkteier for Doffin, Charlotte Kolle.
Bedre søk- og filtreringsfunksjon
Et av hovedområdene brukerne har påpekt, er at søk- og filtrering kan bli bedre. DFØ prioriterer å forbedre dette.
– For det første skal søkene gi bedre og mer relevante treff. Det betyr at brukerne vil finne det de leter etter på en mer effektiv måte. I tillegg skal du kunne filtrere søket etter spesifikke kriterier.
Forbedrer brukervennligheten
Brukervennligheten på forsiden og søkesiden skal bli bedre. Vi har derfor engasjert en UX-designer som vil jobbe med å forbedre brukeropplevelsen av Doffin.
Vi ser fram til å introdusere disse forbedringene til våre brukere fram mot lansering.