Mandat for anskaffing – mal
Mandatet er eit avgjerdsdokument som beskriv formålet med anskaffinga på eit overordna nivå, og sikrar innkjøparen mandat til å gjennomføre ei anskaffing.
Mandatet er eit avgjerdsdokument som beskriv formålet med anskaffinga på eit overordna nivå, og sikrar innkjøparen mandat til å gjennomføre ei anskaffing.
Konkurransestrategi er eit avgjerdsdokument som beskriv alle strategiske vurderingar og konklusjonar og som sikrar innkjøpar mandat til å lage konkurransedokumenta.
Gjennomføringsplanen er det interne arbeidsdokumentet i verksemda for styring, ressurstildeling og framdrift av anskaffinga
Vi har utarbeidet et verktøy som kan brukes for å kategorisere vare- og tjenestegrupper og for å analysere egen innkjøpsmakt hos potensielle leverandører.
Vi har utarbeidet et elektronisk verktøy som ferdig utfylt gir oversikt over virksomhetens inngåtte kontrakter og varigheten av disse. Verktøyet vil bidra til at virksomheten får en enkel oversikt over fakta knyttet til enkeltkontrakter samt når nye anskaffelsesprosesser bør gjennomføres.
Vi har utarbeidd ein mal til bruk for oppfølging av ein inngått kontrakt. I malen skal de fylle ut relevant informasjon, og når han er ferdig utfylt, vil han fungere som ei sjekkliste og gi struktur for eit slikt oppfølgingsarbeid.
Vi har utarbeidd ein mal som kan bli brukt til å beskrive ulike funksjonar og roller samt ansvarsdelinga mellom rollene i ei konkret anskaffing.