Innholdsfortegnelse Finn oversikt over alle analyseverktøy på anskaffelser.no. Reset filters Fagkategorier (-) Digitalisering (1) EHF (1) Anskaffelsesprosessen (2) Innkjøpskategori (10) Bygg, anlegg og eiendom (4) Byggeprosessen (1) (-) Forvaltning, drift og vedlikehold (1) LCC bygg og anlegg (1) Utslippsfri byggeplass (1) IT (1) Mat og måltidstjenester (1) Møbler (1) Transport (4) Avtaler og regelverk (1) (-) Innkjøpsledelse (6) Bærekraft (11) 8 treff funnet Verktøy for enkel prioriteringsanalyse Verktøyet brukes i anskaffelsesstrategiprosessen for å rangere tiltak basert på det enkelte tiltakets potensielle effekt for virksomheten, sett opp imot... Interne analyser - analyse av virksomhetens behov Eksempel på interne analyser som kan gjennomføres som grunnlag for å utvikle en kategoristrategi. Verktøy for å prioritere anskaffelseskategorier Disse verktøyene skal hjelpe deg til å få bedre innsikt i de ulike kategoriene, og hjelpe deg til å prioritere hvilken kategori du skal starte med. Spendverktøy Ønsker du å identifisere muligheter og beregne potensialet for besparelser i egen anskaffelsesfunksjon? Et spendverktøy kan støtte dette arbeidet ved å legge... Smart Readiness Indicator (SRI) Verktøyet er en del av EUs Bygningsenergidirektiv, som gjennom måleindikatorer hjelper deg å optimalisere driften av bygg. Verktøy for selvevaluering av anskaffelsesarbeid Selvevalueringsverktøyet hjelper deg å vurdere nå-situasjonen og sette mål for utvikling av anskaffelsesfunksjonen. Søkeside for standard klassifiseringskoder UNSPSC Finn UNSPSC-koden (United Nations Standard Products and Services Code) du skal bruke for å beskrive en vare eller tjeneste. Eksterne analyser (leverandørmarkedsanalyse) Verktøy som kan brukes til å analysere markedet for kategorien eller den/de varer og tjenester du planlegger å anskaffe.
Verktøy for enkel prioriteringsanalyse Verktøyet brukes i anskaffelsesstrategiprosessen for å rangere tiltak basert på det enkelte tiltakets potensielle effekt for virksomheten, sett opp imot...
Interne analyser - analyse av virksomhetens behov Eksempel på interne analyser som kan gjennomføres som grunnlag for å utvikle en kategoristrategi.
Verktøy for å prioritere anskaffelseskategorier Disse verktøyene skal hjelpe deg til å få bedre innsikt i de ulike kategoriene, og hjelpe deg til å prioritere hvilken kategori du skal starte med.
Spendverktøy Ønsker du å identifisere muligheter og beregne potensialet for besparelser i egen anskaffelsesfunksjon? Et spendverktøy kan støtte dette arbeidet ved å legge...
Smart Readiness Indicator (SRI) Verktøyet er en del av EUs Bygningsenergidirektiv, som gjennom måleindikatorer hjelper deg å optimalisere driften av bygg.
Verktøy for selvevaluering av anskaffelsesarbeid Selvevalueringsverktøyet hjelper deg å vurdere nå-situasjonen og sette mål for utvikling av anskaffelsesfunksjonen.
Søkeside for standard klassifiseringskoder UNSPSC Finn UNSPSC-koden (United Nations Standard Products and Services Code) du skal bruke for å beskrive en vare eller tjeneste.
Eksterne analyser (leverandørmarkedsanalyse) Verktøy som kan brukes til å analysere markedet for kategorien eller den/de varer og tjenester du planlegger å anskaffe.