Innholdsfortegnelse Finn oversikt over alle veiledere på anskaffelser.no. Reset filters FagkategorierDigitalisering (51) (-) EHF (40) Digital EHF prosess (24) X.5 EHF prosedyrer/teknikker (1) X.6.1 EHF Digitale støtteprosesser (11) X.6.2 EHF HR-støtte (1) Spørsmål og svar (1) Anskaffelsesprosessen (14) Innkjøpskategori (76) Bygg, anlegg og eiendom (46) Emballasje (1) Fagsystemer for digitale anskaffelser (2) Helikoptertjenester (1) (-) Helse- og sosialtjenester (2) Hotell- og konferansetjenester (1) IT (6) Konsulenttjenester (5) Mat og måltidstjenester (1) Møbler (2) Renholdstjenester (1) Tekstiler (1) Transport (10) Avtaler og regelverk (16) (-) Innkjøpsledelse (7) Bærekraft (32) Innovasjon (10) English – e-procurement (2) 49 treff funnet Samtaleguide om strategisk bruk av anskaffelser Snakk med ledelsen for å få en bedre oversikt over hva de er opptatt av, og hvilke forventninger de har. Dette er viktig innsikt når du skal synliggjøre... EHF-ordreprosess Forskjellen på denne prosessen og avansert ordre er at endring og kansellering kan gjøres via system. X.6.1.1.3 EHF Forvalte standard format Prosessen beskriver alle aktiviteter som må eller kan utføres i forvaltning av standard format. Etter teknisk utvikling overtar forvaltningsorganisasjonen... Digital søk kunngjøring prosess Prosess for å søke etter interessante kunngjøringer. Dersom søk får treff i publiseringsdatabasen returneres aktuelle kunngjøringer til leverandør. EHF punch-out prosessen Oppdragsgiver logger seg inn i sitt bestillingssystem, søker ønsket vare og klikker på lenken til leverandørens nettbutikk (punch out system). X.6.3 Aktivere og deaktivere leverandører Prosessen beskriver aktiviteter virksomheten må gjøre for å sjekke om varen/tjenesten er egnet for katalog eller punch-out, og om leverandørene kan delta i en... Statens etiske retningslinjer Etisk kvalitet på tjenesteyting og myndighetsutøvelse er en forutsetning for at innbyggerne skal ha tillit til statstjenesten. Målet med disse generelle etiske... EHF CV-prosess Oppdragsgiver stiller krav og kriterier til kandidatens kompetanse. Kandidaten dokumenterer sin kompetanse. Oppdragsgiver gjennomfører en elektronisk... EHF purring EHF purring lar leverandøren automatisere purring av oppdragsgiver ved manglende betaling. Formatet gir også mulighet for å matche purring mot faktura. Tjenestespesifikk veileder om anskaffelse av helse- og sosialtjenester Veiledning for anskaffelser av ulike helse- og sosialtjenester som kan fremme ideelle leverandørers medvirkning i tjenesteproduksjonen. Veilederen er et... Anskaffelsesstrategi veileder Veilederen er utarbeidet for å hjelpe offentlige virksomheter med å sette langsiktige mål for sine anskaffelser. EHF ordre og ordrebekreftelse EHF-ordre og -ordrebekreftelse gjør det mulig å standardisere ordreprosessen mellom oppdragsgiver og leverandør. X.6.1.1.2 EHF Utvikle teknisk veileder Prosessen beskriver alle aktiviteter som må/kan utføres i utvikling av teknisk veileder/standard format. Digital kunngjøringsprosess Kunngjøringsprosessen er en prosess hvor oppdragsgiver kunngjør et skjema knyttet til offentlige anskaffelser på Doffin og eller TED. EHF ordreforslag prosess Leverandør registrerer informasjon om utført tjeneste eller utført bestilling for oppdragsgiver. Systemet sender et ordreforslag til oppdragsgiver... Sider Forrige side Nåværende side 1 Side 2 Side 3 Side 4 Neste side
Samtaleguide om strategisk bruk av anskaffelser Snakk med ledelsen for å få en bedre oversikt over hva de er opptatt av, og hvilke forventninger de har. Dette er viktig innsikt når du skal synliggjøre...
EHF-ordreprosess Forskjellen på denne prosessen og avansert ordre er at endring og kansellering kan gjøres via system.
X.6.1.1.3 EHF Forvalte standard format Prosessen beskriver alle aktiviteter som må eller kan utføres i forvaltning av standard format. Etter teknisk utvikling overtar forvaltningsorganisasjonen...
Digital søk kunngjøring prosess Prosess for å søke etter interessante kunngjøringer. Dersom søk får treff i publiseringsdatabasen returneres aktuelle kunngjøringer til leverandør.
EHF punch-out prosessen Oppdragsgiver logger seg inn i sitt bestillingssystem, søker ønsket vare og klikker på lenken til leverandørens nettbutikk (punch out system).
X.6.3 Aktivere og deaktivere leverandører Prosessen beskriver aktiviteter virksomheten må gjøre for å sjekke om varen/tjenesten er egnet for katalog eller punch-out, og om leverandørene kan delta i en...
Statens etiske retningslinjer Etisk kvalitet på tjenesteyting og myndighetsutøvelse er en forutsetning for at innbyggerne skal ha tillit til statstjenesten. Målet med disse generelle etiske...
EHF CV-prosess Oppdragsgiver stiller krav og kriterier til kandidatens kompetanse. Kandidaten dokumenterer sin kompetanse. Oppdragsgiver gjennomfører en elektronisk...
EHF purring EHF purring lar leverandøren automatisere purring av oppdragsgiver ved manglende betaling. Formatet gir også mulighet for å matche purring mot faktura.
Tjenestespesifikk veileder om anskaffelse av helse- og sosialtjenester Veiledning for anskaffelser av ulike helse- og sosialtjenester som kan fremme ideelle leverandørers medvirkning i tjenesteproduksjonen. Veilederen er et...
Anskaffelsesstrategi veileder Veilederen er utarbeidet for å hjelpe offentlige virksomheter med å sette langsiktige mål for sine anskaffelser.
EHF ordre og ordrebekreftelse EHF-ordre og -ordrebekreftelse gjør det mulig å standardisere ordreprosessen mellom oppdragsgiver og leverandør.
X.6.1.1.2 EHF Utvikle teknisk veileder Prosessen beskriver alle aktiviteter som må/kan utføres i utvikling av teknisk veileder/standard format.
Digital kunngjøringsprosess Kunngjøringsprosessen er en prosess hvor oppdragsgiver kunngjør et skjema knyttet til offentlige anskaffelser på Doffin og eller TED.
EHF ordreforslag prosess Leverandør registrerer informasjon om utført tjeneste eller utført bestilling for oppdragsgiver. Systemet sender et ordreforslag til oppdragsgiver...