Søk

53 søkeresultater funnet
Veileder/rapport-kapittel

Sammendrag

Her følger en oppsummering av kategoriinndelingene, utvalg av fellesavtaler, handlingsplaner og gevinster knyttet til kategoristrategien.

Veileder/rapport-kapittel

1. Innledning

I kapittel 1 presenteres formålet bak kontorstrategien, styrende prinsipper for utarbeidelsen og metodikken i prosjektarbeidet.

Avtale

Fellesavtale for forbruksmateriell

Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtale for kjøp av forbruksmateriell med tre leverandører: Lyreco Advantage Norway AS, Maske AS og NorEngros AS. Avtalen er gyldig fra 1. mars 2022 med en varighet på 2 år, med opsjon om forlengelse i inntil 2 år.

Avtale

Fellesavtale for telefonitjenester

Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtaler for telefonitjenester med Telia Norge AS med merkevaren Phonero og Unifon AS. Avtalen er gyldig fra 2. mai 2022 med en varighet på 2 år med opsjon om forlengelse i inntil tre år. Opsjon er utløst med forlengelse til 2. mai 2026.

Avtale

Fellesavtale for mobile enheter

Avtalen er gyldig fra 3. september 2022 og varer i to år med opsjon om forlengelse i inntil to år. Det er utløst opsjon og avtalen forlenges til 3. september 2025.

Avtale

Fellesavtale for flyreiser

Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtale for flyreiser med syv leverandører. Avtalen er gyldig fra 13. juni 2022 med en varighet på to år med opsjon om forlengelse i inntil to år. Opsjonsvurdering er ferdigstilt.

Veileder/rapport-kapittel

2. Kategoristyring av kontorområdet

Kapittel 2 og 3 gir en beskrivelse av retningslinjene som må følges for å sikre at handlingsplanene iverksettes på en god måte, samt en oversikt over aktivitetene og ressursene som er nødvendig for utførelsen.