Mandat for anskaffing – mal
Mandatet er eit avgjerdsdokument som beskriv formålet med anskaffinga på eit overordna nivå, og sikrar innkjøparen mandat til å gjennomføre ei anskaffing.
Mandatet er eit avgjerdsdokument som beskriv formålet med anskaffinga på eit overordna nivå, og sikrar innkjøparen mandat til å gjennomføre ei anskaffing.
Konkurransestrategi er eit avgjerdsdokument som beskriv alle strategiske vurderingar og konklusjonar og som sikrar innkjøpar mandat til å lage konkurransedokumenta.
Gjennomføringsplanen er det interne arbeidsdokumentet i verksemda for styring, ressurstildeling og framdrift av anskaffinga
Verktøy som kan brukes til å analysere markedet for kategorien eller den/de varer og tjenester du planlegger å anskaffe.
Vi har utarbeidet et verktøy som kan brukes for å kategorisere vare- og tjenestegrupper og for å analysere egen innkjøpsmakt hos potensielle leverandører.
Har du høyrt om relasjonskontraktar i offentlege innkjøp? Ikkje det, nei. No kan du høyre Marius Langseth og Fredrik Mortensen snakke med Jon Bingen Sande om temaet.
Undrar du på korleis du kan kjøpe brukt på ein smart måte? Eller korleis du kan bli ein betre innkjøpsleiar? Eller korleis du kan bli betre på å følge opp kontraktar?
Her er en liste med eksempler på typiske risikoer i anskaffelser, også anskaffelser med mål om innovasjon.
Her er en liste med tiltak for å redusere risiko i anskaffelser, også anskaffelser med mål om innovasjon.
87 prosent av alt som kan gjøres i e-handel, skjer nå i e-handel i Lillestrøm kommune. Nøkkelen til suksessen er service-innstilt og tilstedeværende innkjøpsfunksjon.