Søk

24 søkeresultater funnet
Nyhet

SSA-lille sky er klar til bruk

Den lille skyavtalen er beregnet på å skaffe tilgang til en eller flere skytjenester som raskt kan tas i bruk av kunden uten særlig bistand fra leverandøren. Avtalen har også støtte for å avtale tilleggstjenester.

Nyhet

Ny fellesavtale om kjøp av forbruksmateriell

I januar inngikk Statens innkjøpssenter en fellesavtale som vil dekke statlige virksomheters behov for kontor-, renholds- og toalettrekvisita og kantineartikler. Avtalen har et anslått årlig volum på mellom 150 og 220 millioner kroner eksklusiv mva.

Veileder/rapport-kapittel

3. Handlingsplan

Handlingsplanen er et styrende dokument som gir føringer for arbeidet med fremtidige avtaler på kontorområdet. Handlingsplanen prioriterer mellom avtaleområdene og gir retning for hva det skal fokuseres på og hva vi ønsker å oppnå på avtaleområdene. I konkurransestrategien som utarbeides i anskaffelsesprosessenes planleggingsfase, skal det beskrives nærmere hvordan identifiserte mål og fokusområder skal ivaretas.