Fellesavtale for forbruksmateriell
Statens innkjøpssenter har satt i gang anskaffelsesprosess for ny fellesavtale om kjøp av forbruksmateriell.
Statens innkjøpssenter har satt i gang anskaffelsesprosess for ny fellesavtale om kjøp av forbruksmateriell.
Mandat og status for fellesavtalen for betalingsløsninger.
Statens innkjøpssenter har igangsatt en anskaffelsesprosess for kjøp, oppgradering og avhending av brukte møbler. Her er informasjon om tidsplan, omfang, og om hvordan fellesavtalen skal ivareta hensyn til brukervennlighet, bærekraft og sirkulærøkonomi.
Oslo kommune søkte etter en løsning som kunne hjelpe de å gjøre det enklere for kommunens ansatte å velge sirkulære løsninger. Det handler om å velge reparasjon, ombruk, leie, sambruk eller å velge bærekraftige produkter fremfor å kjøpe noe nytt. Oslo kommune ønsker å gjøre det enklere for ansatte og virksomheter å ta i bruk sirkulære løsninger. Det handler om å velge reparasjon, ombruk, leie, sambruk eller å velge bærekraftige produkter fremfor å kjøpe nytt. Har du en løsning som kan hjelpe Oslo kommune med å gjøre det enklere for kommunens ansatte?
Statens innkjøpssenter har inngått statlige fellesavtaler for kurs- og konferansetjenester. Avtalen er gyldig fra 6. desember 2024 med en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse i inntil to år.
Statens innkjøpssenter har inngått en fellesavtale for multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger. Avtalen er gyldig fra 18. september 2024 med en varighet på 2 år med opsjon om forlengelse i inntil 2 år.
Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtaler for ombruk og gjenvinning av IKT-utstyr med Foxway AS. Avtalene er gyldig fra 15. februar 2023 og har en varighet på 2 år med opsjon om forlengelse i inntil 2 år. Opsjon er utløst og avtalen forlenges til 15. februar 2026.
Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtale om PC-utstyr med fire leverandører: Atea AS, Advania Norge AS, Dustin Norway AS og Techstep Norway AS. Avtalen trådte i kraft 27. mars 2023 med en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse inntil 2 år. Opsjon er utløst og avtalen forlenges til 27. mars 2026.
Statens innkjøpssenter har inngått en fellesavtale for AV-utstyr. Avtalen er gyldig fra 15. september 2023 med en varighet på 2 år med opsjon om forlengelse i inntil to år.
Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtale for kjøp av forbruksmateriell med tre leverandører: Lyreco Advantage Norway AS, Maske AS og NorEngros AS. Avtalen er gyldig fra 1. mars 2022 med en varighet på 2 år, med opsjon om forlengelse i inntil 2 år.