Søk

94 søkeresultater funnet
Avtale

Fellesavtale for PC-utstyr

Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtale om PC-utstyr med fire leverandører: Atea AS, Advania Norge AS, Dustin Norway AS og Techstep Norway AS. Avtalen trådte i kraft 27. mars 2023 med en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse inntil 2 år. Opsjon er utløst og avtalen forlenges til 27. mars 2026.

Avtale

Fellesavtale for reisebyråtjenester

Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtale om kjøp av reisebyråtjenester med Berg-Hansen og Egencia. Avtalen er gyldig fra 12. juni 2025 med en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse i 1 + 1 år.

Avtale

Fellesavtale for ombruk og gjenvinning av IKT-utstyr

Statens innkjøpssenter har inngått fellesavtaler for ombruk og gjenvinning av IKT-utstyr med Foxway AS. Avtalene er gyldig fra 15. februar 2023 og har en varighet på 2 år med opsjon om forlengelse i inntil 2 år. Opsjon er utløst og avtalen forlenges til 15. februar 2026.

Veileder/rapport-kapittel

2. System og rutiner

I dette kapittelet finnes informasjon om krav til system og rutiner for å sikre at forskriftens krav etterleves.

Veileder/rapport-kapittel

1. Innledning

I dette kapittelet finnes informasjon om virkeområdet for forskrift om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter mv.

Veileder/rapport-kapittel

3. Kontraktsinngåelse

I dette kapittelet finnes informasjon om hvilke krav kontrakten skal inneholde for å motvirke og bekjempe arbeidslivskriminalitet og sosial dumping.

Veileder/rapport-kapittel

5. Kontroll

I dette kapittelet finnes veiledning om gjennomføring av nødvendig kontroll av om lønns- og arbeidsvilkårene mv. er oppfylt i kontraktsperioden.

Veileder/rapport-kapittel

4. Egenrapportering

I dette kapittelet finnes anbefalinger for hvordan oppdragsgiver kan innhente informasjon om lønns- og arbeidsvilkår mv. hos leverandøren.

Veileder/rapport-kapittel

6. Tiltak og sanksjoner

I dette kapittelet finnes veiledning om krav til sanksjoner ved brudd på kravene til lønns- og arbeidsvilkår mv.