Innholdsfortegnelse Finn oversikt over alle veiledere på anskaffelser.no. Reset filters FagkategorierDigitalisering (51) EHF (40) (-) Digital EHF prosess (24) X.5 EHF prosedyrer/teknikker (1) X.6.1 EHF Digitale støtteprosesser (11) X.6.2 EHF HR-støtte (1) Spørsmål og svar (1) Anskaffelsesprosessen (14) Innkjøpskategori (76) Bygg, anlegg og eiendom (46) Emballasje (1) Fagsystemer for digitale anskaffelser (2) Helikoptertjenester (1) Helse- og sosialtjenester (2) Hotell- og konferansetjenester (1) IT (6) Konsulenttjenester (5) Mat og måltidstjenester (1) (-) Møbler (2) Renholdstjenester (1) Tekstiler (1) Transport (10) Avtaler og regelverk (16) Innkjøpsledelse (7) Bærekraft (32) Klima og miljø (22) Menneskerettigheter (3) (-) Arbeidslivskriminalitet (5) Innovasjon (10) English – e-procurement (2) 31 treff funnet EHF katalogprosess Prosessen kan benyttes ved alle bestillinger av varer og tjenester som kan beskrives på en maskinell måte i form av en katalog. Benyttes når avtalen er inngått... Miljøinformasjon for bruk i EHF-katalog og -faktura Bruk av elektronisk katalog og faktura (EHF) for å forenkle måling, rapportering og endre virksomhetens innkjøpsatferd ved å registrere miljømerker og CO2... EHF ordreforslag EHF-ordreforslag (EHF Order Agreement) lar oppdragsgjevar dokumentere kjøp av tenester utført i leverandøren sine system eller tenester utført basert på... Digital spørsmål og svar prosess (EHF) Ved behov for avklaringer kan leverandør sende spørsmål til oppdragsgiver som mottar spørsmålene og formulerer svar som blir anonymisert og sendt til alle... EHF fakturering EHF-fakturering 3.0 sikrer automatisk, rask og sikker utbetaling. Formatet er obligatorisk ved fakturering i staten. EHF-katalog EHF-katalog lar oppdragsgiver motta og endre avtalesortiment på en standardisert måte. Det gir også mulighet for bedre oppfølging av avtalen og økt... Bærekraftig kjøp av nye møbler Veilederen gir deg kunnskap om hvordan gjøre miljøvennlige valg ved kjøp av nye møbler og hvorfor det er viktig å ta bærekraftshensyn i møbelanskaffelser. EHF avansert ordre prosess En oppdragsgiver har et behov og sender en ordre til sin leverandør. Leverandøren gir et ordresvar som enten bekrefter hele ordren eller har avvik. Da kan... Krav om betaling via bank For å forhindre arbeidslivskriminalitet i forbindelse med offentlige kontrakter, skal det i anskaffelser av bygge- og anleggsarbeider eller renholdstjenester... Digital utsendelse av anskaffelsesdokument prosess Leverandør sender en forespørsel om oppdragsgiver kan sende anskaffelsesdokumentene til sitt system. Oppdragsgivers system sender dokumentene til leverandøren... EHF mottaksprosessen Mottaksprosessen gjør det mulig for oppdragsgiver å kontrollere at riktig vare og/eller tjenester er mottatt og å sikre korrekt utbetaling i henhold til... Digital tilbudsinnlevering prosess Prosess for at leverandør har fylt ut alle anskaffelsesdokumentert og levert inn tilbud før fastsatt tidsfrist. Oppdragsgiver trenger prosessen for å ta imot... Grønne og sirkulære anskaffelser av møbler Veilederen gir deg en oversikt over tiltak for å dekke ditt møbelbehov på en miljøvennlig måte som bidrar til en sirkulær økonomi. EHF avansert ordre EHF avansert ordre gjør det mulig å standardisere ordreprosessen mellom oppdragsgiver og leverandør. Veiledning om gjennomføring av offentlige anskaffelser under Korona-pandemien I forbindelse med Covid-19 utbruddet har vi utarbeidet denne overordnede veiledningen for å få til gode anskaffelser og anskaffelseprosesser i den spesielle... Sider Forrige side Nåværende side 1 Side 2 Side 3 Neste side
EHF katalogprosess Prosessen kan benyttes ved alle bestillinger av varer og tjenester som kan beskrives på en maskinell måte i form av en katalog. Benyttes når avtalen er inngått...
Miljøinformasjon for bruk i EHF-katalog og -faktura Bruk av elektronisk katalog og faktura (EHF) for å forenkle måling, rapportering og endre virksomhetens innkjøpsatferd ved å registrere miljømerker og CO2...
EHF ordreforslag EHF-ordreforslag (EHF Order Agreement) lar oppdragsgjevar dokumentere kjøp av tenester utført i leverandøren sine system eller tenester utført basert på...
Digital spørsmål og svar prosess (EHF) Ved behov for avklaringer kan leverandør sende spørsmål til oppdragsgiver som mottar spørsmålene og formulerer svar som blir anonymisert og sendt til alle...
EHF fakturering EHF-fakturering 3.0 sikrer automatisk, rask og sikker utbetaling. Formatet er obligatorisk ved fakturering i staten.
EHF-katalog EHF-katalog lar oppdragsgiver motta og endre avtalesortiment på en standardisert måte. Det gir også mulighet for bedre oppfølging av avtalen og økt...
Bærekraftig kjøp av nye møbler Veilederen gir deg kunnskap om hvordan gjøre miljøvennlige valg ved kjøp av nye møbler og hvorfor det er viktig å ta bærekraftshensyn i møbelanskaffelser.
EHF avansert ordre prosess En oppdragsgiver har et behov og sender en ordre til sin leverandør. Leverandøren gir et ordresvar som enten bekrefter hele ordren eller har avvik. Da kan...
Krav om betaling via bank For å forhindre arbeidslivskriminalitet i forbindelse med offentlige kontrakter, skal det i anskaffelser av bygge- og anleggsarbeider eller renholdstjenester...
Digital utsendelse av anskaffelsesdokument prosess Leverandør sender en forespørsel om oppdragsgiver kan sende anskaffelsesdokumentene til sitt system. Oppdragsgivers system sender dokumentene til leverandøren...
EHF mottaksprosessen Mottaksprosessen gjør det mulig for oppdragsgiver å kontrollere at riktig vare og/eller tjenester er mottatt og å sikre korrekt utbetaling i henhold til...
Digital tilbudsinnlevering prosess Prosess for at leverandør har fylt ut alle anskaffelsesdokumentert og levert inn tilbud før fastsatt tidsfrist. Oppdragsgiver trenger prosessen for å ta imot...
Grønne og sirkulære anskaffelser av møbler Veilederen gir deg en oversikt over tiltak for å dekke ditt møbelbehov på en miljøvennlig måte som bidrar til en sirkulær økonomi.
EHF avansert ordre EHF avansert ordre gjør det mulig å standardisere ordreprosessen mellom oppdragsgiver og leverandør.
Veiledning om gjennomføring av offentlige anskaffelser under Korona-pandemien I forbindelse med Covid-19 utbruddet har vi utarbeidet denne overordnede veiledningen for å få til gode anskaffelser og anskaffelseprosesser i den spesielle...