Innkjøpsledernettverket er en arena der innkjøpsledere i offentlige virksomheter kan dele erfaringer og styrke sin kunnskap om anskaffelsesfaglige temaer og det å være leder innen innkjøpsfaget.
Innkjøpsledernettverket har jevnlige webinarer som er åpne for dere som ønsker å delta. Beskrivelse av kommende webinarer og påmelding ligger på DFØ sine kurssider. Deltakelse er gratis.
Hvem er innkjøpsledernettverket for?
Innkjøpsledernettverket er tilpasset deg som er leder eller har fagansvar for anskaffelser i kommunal eller offentlig virksomhet, eller som jobber med lederstøtte og utvikling av anskaffelsesområdet.
Om du ønsker informasjon om kommende arrangementer, kan du kontakte oss for å være med på e-postlisten til nettverket.
Eksempler på aktuelle temaer
- strategisk ledelse av offentlige anskaffelser
- effektivisering og gevinstrealisering gjennom kontraktsoppfølging
- ledelse, endringsledelse og styring
- organisering
Presentasjoner fra tidligere møter
Lansering av verktøy for selvevaluering av anskaffelsesarbeid (26.11.24)
Kontraktsoppfølging (24.10.24)
Lær av de beste – samling (29.05.24)
Spendanalyser (15.05.24)
Nye krav til vekting av klima og miljø (07.03.24)
2023
Strategisk ledelse av anskaffelser – samling (01.11.23)
Innovasjon i anskaffelser (05.09.23)
Norgesmodellen og kontraktsoppfølging (19.04.23)
Kom i gang med forbruksanalyser med DFØs nye spendverktøy (14.04.23)
Nye obligatoriske kunngjøringsskjemaer (eForms) og oppfølging av KGV-leverandør (07.03.23)
2022
Innovasjon og leverandørutvikling v/ NAV (12.12.22)
Kostnadsbesparelser v/ Posten (07.11.22)
Fra serien "lær av de beste"
Samfunnsansvar v/Nye Veier (28.10.22)
Fra serien "lær av de beste"